ISO 9004, Managing for the sustained success of an organization - A quality management approach |
|
ISO 10001, Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations |
|
ISO 10002, Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations |
|
ISO 10003, Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations |
|
ISO 10004, Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring |
|
ISO 10005, Quality management systems - Guidelines for quality plans |
|
ISO 10006, Quality management systems - Guidelines for quality management in projects |
|
ISO 10007, Quality management systems - Guidelines for configuration management |
|
ISO 10008, Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for business-to-consumer electronic commerce transactions |
|
ISO 10012, Measurement management systems - Requirements for measurement processes and measuring equipment |
|
ISO/TR 10013, Guidelines for quality management system documentation |
|
ISO 10014, Quality management - Guidelines for realizing financial and economic benefits |
|
ISO/TR 10017, Guidance on statistical techniques for ISO 9001:2000 |
|
ISO 10018, Quality management - Guidelines on people involvement and competence |
|
ISO 10019, Guidelines for the selection of quality management system consultants and use of their services |
|
ISO 14001, Environmental management systems - Requirements with guidance for use |
|
ISO/IEC 90003, Software engineering - Guidelines for the application of ISO 9001:2008 to computer software |
|
IEC 60300-1, Dependability management - Part 1: Guidance for management and application |
|
Quality management principles, ISO <1> |
|
Selection and use of the ISO 9000 family of standards, ISO <1> |
|
ISO 9001 for Small Businesses - What to do, ISO <1> |
|
Integrated use of management standards, ISO <1> |
|
--------------------------------
<1> Доступно на сайте: http://www.iso.org
ОКС 03.120.10 |
|||
Ключевые слова: система менеджмента качества, требования к системе менеджмента качества, лидерство, документированная информация, жизненный цикл продукции и услуг, знания организации, действия в отношении рисков и возможностей, риск-ориентированное мышление |
- Гражданский кодекс (ГК РФ)
- Жилищный кодекс (ЖК РФ)
- Налоговый кодекс (НК РФ)
- Трудовой кодекс (ТК РФ)
- Уголовный кодекс (УК РФ)
- Бюджетный кодекс (БК РФ)
- Арбитражный процессуальный кодекс
- Конституция РФ
- Земельный кодекс (ЗК РФ)
- Лесной кодекс (ЛК РФ)
- Семейный кодекс (СК РФ)
- Уголовно-исполнительный кодекс
- Уголовно-процессуальный кодекс
- Производственный календарь на 2025 год
- МРОТ 2024
- ФЗ «О банкротстве»
- О защите прав потребителей (ЗОЗПП)
- Об исполнительном производстве
- О персональных данных
- О налогах на имущество физических лиц
- О средствах массовой информации
- Производственный календарь на 2024 год
- Федеральный закон "О полиции" N 3-ФЗ
- Расходы организации ПБУ 10/99
- Минимальный размер оплаты труда (МРОТ)
- Календарь бухгалтера на 2024 год
- Частичная мобилизация: обзор новостей